1.9.2013

Elämä opettaa

Heips ! Pienen tauon jälkeen täälä taas. Ei oo ollu tää miun elämä viimeseen kuukauteen mitään nautinnollisinta aikaa. Oon ollu viimesen kuukauden kipee; on ollu angiinaa, silmätulehusta, kurkkupaisetta, huh ei enää lisää mitää tauteja.. Oon yrittäny sinnitellä koulussa nää ekat viikot ihan vaan siks etten jäis jälkee, mut viime viikolla opettajatkii alko jo kahtoo, et mie en oo pitkää aikaa näyttäny terveeltä, et miun pittäis olla kotona leppäämässä eikä koulussa. Mut miuta ahistaa, miuta oikeesti ahistaa ihan hirveesti koko koulu :( 
Viime maanantaina mentiin iskänkaa käymää Savonlinnan keskussairaalan päivystyksessä ja miulta otettii kaikenmaailman testejä, mistä ei ollu mittää hyötyy ja sit minnuu vaa heiteltii vähä joka paikkaa ja sit yhessä vaiheessa mie aattelin jo, et miut on oikeesti unohettu, ku oltii vaa istuttu joku 2tuntii eikä mistää kuulunu mittää, mut silti sitkeesti ootettii ja sit miuta huuettiinkii ja olin pääseen jo kotiin (tosin ilman mitään diagnoosii) mut sit se lääkäri haluski vielä kahtoo minnuu ja se totes, et miula oli kurkkupaise ja sit olin sen verran väsyny siinä vaiheessa, etten oikeen tajunnu mistään mitään ja sit se lääkäri vaa anto miule paperin kättee ja sano et vie tää sinne mistä sai vuoronumerot ja ajat ja mee odotus 5. Ois miun siinä vaiheessa pitäny tajuta et se oli lähete, lähete kurkkupaiseen puhkasuu. Ei juma et se sattu..! No ei siinä, tiistai kotona saikulla ja keskiviikkona olin sit koulussa ja torstaina taas kotona.

Torstaina sit käytiin iskänkaa Sulkavan tk:ssa, ku meile sanottiin maanantaina, et meijän pittää käyä kyselee sieltä jottai testien tuloksia. No siitä se sirkus vasta alkoki... Ne sano sielä, et pittää soittaa suoraa Savonlinnaa ja nii tehtii. Sit kävin korvapolilla ja ne vaan totes, et illalla nielurisaleikkaukseen. Eihän siinä, olin ihan paniikissa ja pelotti enemmän ku kukaan anto ymmärtää, mut mie selvisin ! Nyt oon saikulla ja kouluu en mee ainenkaa koko ens viikkoon. Jos se kauan kaivattu ylämäki tästä lähtis...






Ja niitä laatuja :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti